Estesoft Sanal Santral
Kliniklerin yoğun telefon trafiğini en verimli biçimde yönetmesini ve raporlayabilmesini sağlayan Estesoft çözümü
Hizmet verdiğimiz sektörün en yoğun kullandığı iletişim yönteminin telefon olduğunu biliyoruz. Bu yüzden, Estesoft içersinden yönetilebilecek en verimli sanal santral çözümünü geliştirmek ve inovatif çözümler üretmek adına telekominikasyon teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren Verimor ile birlikte sektörün tüm ihtiyaçlarını giderecek bir çözüm geliştirdik.
Estesoft üzerinden kayıtlı müşterilerinizi tek tık ile arayabilme, arayan müşterinin detaylarını telefonu açmadan ekranda görebilme, önceki telefon görüşmelerinin kayıtlarını dinleyebilme gibi temel özelliklerin yanı sıra Sesli Yanıt Sistemi üzerinden, müşterinize adıyla hitap ederek randevu hatırlatma aramaları, otomatik kampanya aramaları gibi yenilikçi özellikleri de kullanabilirsiniz.
Estesoft Sanal Santral Neler Yapabilir?
-
Tek Tıkla Arama
Estesoft yazılımı üzerinden müşterilerinizin numaralarını tıklayarak çağrı başlatabilirsiniz.
-
Müşteri Cari Kartı Pop-Up
Gelen aramalarda arayan müşterinin cari kartı otomatik olarak açılır.
-
Arama ve Ses Kaydı Erişimi
Müşteri cari kartında, ilgili müşterinin geçmiş tüm arama ve ses kayıtlarını görüntüleyebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
-
Müşteri Tanıma Sistemi
Bulutsantralim’e gelen aramalarda Estesoft’a kayıtlı olan müşterilerinizi tanıyarak Sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilmenizi sağlar.
-
Text to Speech (TTS)
Bulutsantralim TTS robutuyla, arayan müşterilerinizi Estesoft’ta kayıtlı olan isimleriyle karşılayabilir, müşterilere özel verileri okuyabilir.
-
Randevu Hatırlatma Sistemi
Önceden randevusu oluşturulmuş müşteriler otomatik IVR sistemiyle aranarak randevusu hatırlatılarak ilgili randevunun teydi alınır. Onaylanan veya iptal edilen randevular Estesoft yazılımında görüntülenir.
-
Otomatik Kampanya Aramaları
Kampanya aramaları oluşturulabilir. Oluşturulan kampanya aramalarının sonunda ilgilinen kişiler müşteri temsilcisi veya dahililere yönlendirilebilir.
-
Otomatik Anket Aramaları
Hizmet alan müşteriler otomatik aranarak, alınan hizmeti değerlendirmesi için sesli yanıt sistemi aracılığıyla anket yapılabilir. Yapılan değerlendirmeler Estesoft tarafında görüntülenebilir.
-
Çağrı Sonrası Müşteri Memnuniyeti Anketi
Yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerinin sağlayabilirsiniz.
-
Kredi Kartı Tahsilat Modülü
Bu modül iki farklı seçenekle sunulmaktadır. Kredi kartı bilgileri sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden tuşlanarak sanal POS üzerinden ödeme gerçekleştirilebilir. Ya da sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden tuşlanan kart bilgileri, personelin web telefonundan görüntülenerek çekim işlemi manuel olarak yapılabilir.